Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
Czcionka
Treść

Skargi i wnioski

 

SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW

 

Skargi/uwagi/wnioski do SPG ZOZ mogą być kierowane pisemnie, pocztą elektroniczną, telefonicznie lub osobiście.

 

  • Kierownik SPGZOZ przyjmuje interesantów w sprawach skarg/wniosków w dni powszednie po wcześniejszym ustaleniu terminu w Administracji SPG ZOZ.
  • Pracownik administracji przyjmujący skargi/uwagi/wnioski potwierdza złożenie skargi lub wniosku, jeżeli zażąda tego wnoszący skargę/wniosek.
  • Wszystkie wniesione do SPG ZOZ skargi/uwagi/wnioski, bez względu na ich formę podlegają niezwłocznemu
  • Nie podlegają rejestracji i rozpatrzeniu skargi, uwagi i wnioski anonimowe.
  • Skargę/wniosek przekazuje się niezwłocznie  do  rozpatrzenia  na ręce Zastępcy Kierownika ds. Lecznictwa lub osoby przez wyznaczonej przez Kierownika Zakładu.
  • Jednostka organizacyjna SPG ZOZ lub osoba/osoby właściwe w przedmiocie sprawy zobowiązane są do dostarczenia niezbędnych dowodów, materiałów, informacji i wyjaśnień.
  • Skargi/wnioski powinny być załatwiane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie trzydziestu dni od daty złożenia.
  • Rozpatrywanie skarg/uwag/wniosków jest dokumentowane na piśmie i opatrzone podpisami osób uczestniczących.
  • Zastępca Kierownika ds. Lecznictwa zawiadamia wnoszącego skargę/wniosek oraz Kierownika Zakładu o wynikach rozpatrzenia sprawy będącej przedmiotem skargi/uwagi/wniosku, a także o dokonanych rozstrzygnięciach, wydanych poleceniach lub podjętych środkach i działaniach.

 

W przypadku, gdy SPG ZOZ nie jest właściwy do rozpatrzenia otrzymanej skargi/uwagi/wniosku, niezwłocznie przekazuje się skargę/uwagę/wniosek właściwemu organowi zawiadamiając o tym fakcie skarżącego lub wnioskodawcę.