Pacjenci, którzy mają przypisane leki stałe przez lekarza, mogą ubiegać się o wypisanie kolejnej recepty, bez konieczności czekania na wizytę lekarską. W tym celu należy złożyć wniosek zawierający: imię i nazwisko pacjenta, adres i numer telefonu, nazwy i dawki leków.
Wniosek można złożyć:
- Za pośrednictwem strony internetowej www.przychodnia-wisnicz.pl zakładka „PACJENT, RECEPTA NA LEKI STAŁE”
- Pocztą e-mail:
Przychodnia Rejonowa w Nowym Wiśniczu – recepta@przychodnia-wisnicz.pl
Ośrodek Zdrowia w Królówce – recepty.ozk@przychodnia-wisnicz.pl
Ośrodek Zdrowia w Muchówce – recepty.ozm@przychodnia-wisnicz.pl - Na druku dostępnym w rejestracji i stronie internetowej przychodni lub kartce, a następnie złożyć wypełniony wniosek w rejestracji przychodni (osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich).
Czas realizacji wniosku wynosi do 5 dni roboczych. Kod do realizacji recepty podawany jest na udostępniony przez pacjenta numer telefonu bez konieczności osobistej wizyty w placówce (wiadomość SMS lub kontakt telefoniczny)
Pacjenci korzystający z tej możliwości zobowiązani są przynajmniej jeden raz w roku zgłosić się osobiście do lekarza prowadzącego, w celu ewentualnej weryfikacji leczenia.
Osoby pracujące w rejestracji nie posiadają uprawnień medycznych do zbierania informacji o lekach stosowanych przez pacjenta. Wynika to z częstych błędnych, przekręconych nazw leków, bądź podawania tego samego leku pod różną nazwą (apteki wydają zamienni leków, wprowadzając starsze osoby w błąd).
Leki, które nigdy nie były ordynowane przez lekarzy pracujących w SPG ZOZ Nowy Wiśnicz oraz na które pacjent nie posiada zaświadczenia lekarskiego z innych poradni specjalistycznych – nie zostaną wypisane zaocznie.
W każdej sytuacji (m.in. wątpliwości co do stosowanych leków lub pogorszenia stanu zdrowia) istnieje możliwość konsultacji z lekarzem w formie teleporady medycznej, dzięki której można otrzymać m.in.: e-zwolnienie, e-receptę, sugestię bezpośredniej wizyty w placówce lub kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność. W tym przypadku prosimy o telefoniczny kontakt z Przychodnią.
Na podstawie niniejszego zamówienia personel medyczny może wypisać jednie takie leki i w takiej dawce, w jakich były już wypisywane dla danego pacjenta w tutejszym ośrodku w ciągu ostatniego roku.
Przed wypełnieniem recepty proszę wybrać przychodnię w której ma zostać wystawiona recepta. Zmiana przychodni w trakcie wypełniania recepty może spowodować usunięcie wprowadzonych danych.
WYBÓR PRZYCHODNI
aby wybrać przychodnię kliknij w odpowiedni obrazek