SPG ZOZ w Nowym Wiśniczu wziął udział w projekcie Dostępność Plus dla Zdrowia i otrzymał środki na poprawę dostępności świadczeń dla osób ze szczególnymi potrzebami. Przekazujemy Państwu informacje o podjętych działaniach i ich efektach.
Informacje ogólne
Pacjent może zarejestrować się
• na poradę stacjonarną w Przychodni,
• teleporadę telefoniczną,
• e-Poradę (tzw. wirtualny pokój spotkań),
• wizytę domową,
osobiście, telefonicznie, za pośrednictwem osób trzecich lub przez portal e-Pacjent
Aby usprawnić świadczone usługi Pacjent ze szczególnymi potrzebami jest identyfikowany w naszym systemie informatycznym.
Wydawanie numerów podczas pobytu w Placówce
Numery dotyczące odbywanej wizyty wydawane są w Rejestracji.
Zaproszeniem do wejścia do gabinetu będzie wyświetlenie numeru na monitorze.
W przypadku zagubienia numer można ponownie wydrukować w Rejestracji.
Po wyjściu z gabinetu numer można wyrzucić. Podczas kolejnej wizyty zostanie wydany nowy numer.
Ponadto:
- Podjazd z poręczami dla osób ze szczególnymi potrzebami umożliwiający wjazd do głównego budynku,
- Wejście przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- Dostosowana toaleta dla osób niepełnosprawnych - parter niski budynku,
- Miejsce parkingowe dla osoby ze szczególnymi potrzebami zlokalizowane jest przy podjeździe umożliwiającym wjazd do głównego budynku.
- Na drugie piętro budynku można dostać się windą
- Lady rejestracycyjne zostały obniżone dla wygody pacjentów ze szczególnymi potrzebami
- Możesz skorzystać z pomocy asystenta