Udogodnienia i informacje dla Pacjentów z niepełnosprawnością wzroku.
SPG ZOZ w Nowym Wiśniczu wziął udział w projekcie Dostępność Plus dla Zdrowia i otrzymał środki na poprawę dostępności świadczeń dla osób ze szczególnymi potrzebami. Przekazujemy Państwu informacje o podjętych działaniach i ich efektach.
Informacje ogólne
Pacjent może zarejestrować się
• na poradę stacjonarną w Przychodni,
• teleporadę telefoniczną,
• e-Poradę (tzw. wirtualny pokój spotkań),
• wizytę domową,
osobiście, telefonicznie, za pośrednictwem osób trzecich lub przez portal e-Pacjent
Aby usprawnić świadczone usługi Pacjent ze szczególnymi potrzebami jest identyfikowany w naszym systemie informatycznym.
Wydawanie numerów podczas pobytu w Placówce
Numery dotyczące odbywanej wizyty wydawane są w Rejestracji.
Zaproszeniem do wejścia do gabinetu będzie wyświetlenie numeru na monitorze.
W przypadku zagubienia numer można ponownie wydrukować w Rejestracji.
Po wyjściu z gabinetu numer można wyrzucić. Podczas kolejnej wizyty zostanie wydany nowy numer.
* POZ zapewnia możliwość wejścia z psem asystującym i psem przewodnikiem
* Podłogi w ciągach komunikacyjnych równe, wypoziomowane, antypoślizgowe, niepowodujące odbicia światła i uporządkowane kolorystycznie z podziałem na strefy.
* Oznakowanie dotykowe przeznaczone do wzbudzenia czujności osób niewidomych i niedowidzących tzw. ścieżki dotykowe składające się z pól uwagi (guzy dotykowe) – przed wszystkim schodami wewnętrznymi, wyjściami oraz windą).
*Informacje na stronie internetowej wg wytycznych WCAG 2.1
Zachęcamy Państwa do dzielenia się opinią na temat wdrożonych udogodnień oraz zgłaszania Państwa potrzeb.
Będziemy podejmować kolejne działania, aby stale poprawiać dostępność.